TwitLonger

in relation to the JWT video:
أعلنت شركة فودافون مصر عدم مسئوليتها عن الفيديو الذي يتم تداوله علي شبكة الإنترنت حول أحد إعلانات الشركة. وأكد حاتم دويدار، الرئيس التنفيذي لفودافون مصر أن الشركة ليست لها أي علاقة علي الإطلاق بهذا الفيديو أو بما يحويه من رسائل وليس لديها علم به أو علم بسبب نشره علي شبكة الإنترنت. و أضاف دويدار أن فودافون هي جزء من شركة عالمية تتبع وتحترم مبادئ أساسية من أهمها الابتعاد التام عن التدخل في أي شئون سياسية أو دينية في كافة الدول التى تعمل بها.

وأوضح دويدار أن هذا الفيديو الذي تم بثه ونشره هو فيلم قصير قامت بإعداده شركة JWT بغرض الاستخدام الداخلي لها وليس للعرض العام. وأكد أن فودافون لم تستخدم هذه الفيديو على الإطلاق وليست مسئولة عما يحتويه من رسائل أو ادعاءات.

Vodafone Egypt denies responsibility for the video that circulated on social media channels including highlights of a Vodafone commercial. Hatem Dowidar, CEO of Vodafone Egypt, confirmed that the company does not have any connection to this video and had no prior knowledge of its production or posting on the Internet. He added that Vodafone Egypt is part of a global Company that has strict policies refraining associating the Brand name with any political or religious affairs of any country in which it operates.

Dowidar further clarified that this video was produced by JWT company for its internal use and not for public display, and he added that Vodafone has never used this video and is not responsible for its messages or claims.

http://tl.gd/aros18 · Reply
Report post (?)